Rozjeď projekt 01
Zimní semestr 2018/2019
Týmy a jejich projekty
tech4good - programování pro děti (Adam Cironis, Tomáš Eliaš)
DebaTy (Petr Pham, Jakub Steiger, Zuzana Šulcová)
job fér (Kateřina Broncová, Matěj Seykora, Štěpánka Weikertová)
Průběh semestru
1. 10. 2018 14.00-17.00 – Úvodní setkání - Cíl: Ozřejmit, o co jde, proč budeme spolupracovat a jak budeme fungovat; Pravidla soužití; Kontrakt
8. 10. 2018 9.00-17.00 – Bootcamp - Cíl: Předání základních nástrojů pro inovátora; Začněte s proč; Results Chain (Řetězec výsledků); Lean Canvas; Mapa rizik
15. 10. 2018 14.00-17.00 – Experimenty - Cíl: Naučit se provádět experimenty
29. 10. 2018 14.00-17.00 – Mastermind a prototypování
12. 11. 2018 14.00-17.00 – Zpětná vazba od mentorů
26. 11. 2018 14.00-17.00 – Reflexe a Mastermind
10. 12. 2018 14.00-16.30 – Prezentační workshop; Zpětná vazba na připravené prezentace a one-pagery
7. 1. 2019 14.00-17.00 – Závěrečné prezentace; Zpětná vazba od investorů, Networking
14. 1. 2019 14.00-17.00 – Uzavírací setkání - Cíl: Uzavření semináře; Vylepšení dalšího běhu; Zpětná vazba na kurz; Sebereflexe; Zápisy kreditů
Zpětná vazba od mentorů
Prototypování - Jan Louda
Hodnocení kurzu studenty
Všechna hodnocení kurzu v systému, nijak neupravovaná:
S vyučujícím jsem byl naprosto spokojen. Probouzel v nás nadšení po dobu celého kurzu, přednášky obohacoval o skvělé doplňující (a leckdy i zábavné) poznatky. Velmi dobře se orientoval v dané problematice. Celkově jeho přístup ke studentům byl velmi profesionální!
Jeden z nejzajímavějších předmětů do praxe, co jsem zatím měl možnost si zapsat. Velice oceňuji přípravu, jakou vyučující před předmětem podnikl a jak byla každá hodina připravena a zorganizována. Během semestru se průběžně sbírala zpětná vazba a program se trochu upravoval, aby více seděl očekávání studentů, což také velice oceňuji.
Skvělý, zcela unikátní předmět, facilitující osobnostní růst a měnící pohled na realizovatelnost pozitivních změn výrazně do pozitivna. Obzvláště vzhledem k premiéře předmětu není co vytknout.Aktivní zájem vyučujícího o průběžnou zpětnou vazbu je obdivuhodný.
Vynikající předmět!Oceňuji, že to není postavené ani kolem teorie, ani kolem simulace, nýbrž kolem vytváření reálného projektu.Honza Veselý jako vyučující to skvěle vede.Na předmětu se navíc sejde skupina samých zajímavých lidí, a jelikož spolu pracují, tak se díky tomu mohou poznat.Prostě velké dík!